Friday, January 9, 2015

Άσκηση Αυτογνωσίας εν όψη Εκλογών!

Πάντα πίστευα ότι το πώς με βλέπει ο άλλος είναι πιο κοντά στο ποιος είμαι από ότι εγώ νομίζω.
Πριν κάποια χρόνια εξεπλάγην όταν συνεργάτης με αποκάλεσε "ξεροκέφαλο" παρ' όλο ότι εγώ διατείνομαι ότι είμαι ευέλικτος και προσαρμοστικός. Έ, λοιπόν είχε δίκιο! Όταν το σκέφτηκα διαπίστωσα ότι 2-3 φορές είχα επιδείξει αλαζονεία και έλλειψη κατανόησης της θέσης του.  Είχε δίκιο!
Το γράφημα που είναι στην θέση της φάτσας μου στο profile είναι το αποτέλεσμα έχοντας κάνει το test του http://www.politicalcompass.org/

Χμ! Αριστερός και Φιλελεύθερος. ΟΚ, κάπως έτσι θα με περιέγραφα και πριν απαντήσω το σχετικό ερωτηματολόγιο.
Σήμερα απάντησα και το ερωτηματολόγιο του ΑΠΘ ( www.helpmevote.gr )
Το αποτέλεσμα είναι εδώ .
Συμφωνία με:
ΠΑΣΟΚ   69%, Το Κίνημα  64%, Το Ποτάμι  56%, ΔΗΜΑΡ  46%, ...
ΣΥΡΙΖΑ  -12%, κλπ.

Τώρα, πώς εγώ ένας Αριστερός/Φιλελεύθερος είμαι τόσο μακρυά απο το ΣΥΡΙΖΑ , που πράγματι είμαι, χρήζει σκέψης. Ποιός φταίει; Εγώ ή ο ΣΥΡΙΖΑ;

 


No comments:

Post a Comment